Wietolie.nl

Wietolie.nl

Wietolie.nl is een webshop gespecialiseerd in CBD-, en THC-olie gerelateerde producten. Gratis verzending binnen NL vanaf 25 euro! Veilig betalen met iDEAL/MisterCash. Snelle verzending door PostNL.
9,5
Filter 5682 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5672 met beschrijving

• arie

Leuke attentie kado

• David PETIT

Tout est ok merci

• Hoe beoordeel je Wietolie.nl?

• A.W
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Werkt echt goed, de pleisters zijn een echte aanrader. Snelle levering. Top!

• Luca De Paauw

• Armin Trommer

Super, schnelle Lieferung

• Corrie de Heer
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

ik heb mijn bestelling in goede orde ontvangen, snelle levering

Beste Corrie,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze snelle levering en correcte afhandeling. Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij hopen u terug te zien in onze webshop. Voor nu een fijne dag gewenst!

• Harry Bannister
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Very fast delivery, and a nice freebie thrown in as well!

Dear Harry,

Thank you for your positive review. We are happy to read that you are satisfied with our fast delivery. The gift was our pleasure :). If you have any questions or remarks, feel free to reach out to us. We hope to see you again in our webshop. Have a wonderful day!

Kind regards,

• Peter
    Review voor Wietolie.nl

Super service , olie en prijs
    Veel leveranciers gehad , maar W.O.P is de beste.💯

Beste Peter,

Bedankt voor uw super beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service, producten en prijs. Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen :). Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Graag tot de volgende keer en nog een mooie dag gewenst!

• Rita

Snel in huis !!

Beste Rita,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze levering. Wij doen graag ons best om bestellingen spoedig (maar met zorg) te verwerken. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Graag tot ziens in onze webshop. Wij wensen u nog een fijne dag!

• Wim Sombroek
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Snelle verzending, mooie duidelijke website

Beste Wim,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze snelle verzending en overzichtelijke website. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Graag tot ziens in onze webshop. Wij wensen u nog een fijne dag!

• Marlies
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Doet wat het beloofd. Voor een tijdstip besteld is het er ook echt de volgende dag. Ik gebruik zelf de olie niet,maar voor wie ik het aangeschaft is er tevreden mee. Je krijgt per mail duidelijk uitleg over hoe op te bouwen en daar zijn wij nu mee bezig. Gratis cadeau is altijd leuk en je krijgt een kortingscode voor de volgende bestelling. En omdat zij langzaam opbouwt hebben wij weer een bestelling geplaatst. Top spul!

Beste Marlies,

Bedankt voor het uitgebreid delen van uw positieve ervaring met onze webshop. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze snelle verzending en de informatie over het gebruik. Indien u daar nog eventuele vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons altijd benaderen. Het cadeautje is ons plezier om te geven :). Graag tot volgende keer en nog een mooie dag gewenst!

• Thomas Kälin

Thanks!

Dear Thomas,

Thank you for your positive review. We are happy to read that you are satisfied! If you have any questions or remarks, feel free to reach out to us. We hope to see you again in our webshop. Have a wonderful day!

Kind regards,

• Ralph le Mair

Mooie prijzen

Beste Ralph,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze prijzen. Wij vinden eerlijke prijzen voor onze producten belangrijk :). Indien u nog eventuele vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons altijd benaderen. Graag tot ziens in onze webshop en nog een mooie dag gewenst!

• Jacobien S.
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Producten zijn goed aangekomen met leuke verrassing 🙏🏻 Uitwerking weet ik nog niet. Website komt sympathiek over.

Betse Jacobien,

Bedankt voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de verpakking van uw bestelling. Het cadeautje was ons plezier om te schenken :). Hopelijk heeft u baat bij ons product. Indien u daar eventuele vragen of opmerkingen over heeft, kunt u ons altijd benaderen. Graag tot ziens in onze webshop en nog een mooie dag gewenst!

• Els Cock
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Bestelling prima afgerond en geleverd.

Beste Els,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij vinden het fijn om te lezen dat uw bestelling in goede orde is aangekomen :). Indien u nog eventuele vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons altijd benaderen. Voor nu nog een mooie dag gewenst!

• Chris Beumer
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Pleisters. Zeer goed,om te slapen en bij reuma en artrose

Beste Chris,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u baat heeft bij ons CBD pleisters bij verschillende klachten. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd benaderen. Graag tot ziens in onze webshop en nog een mooie dag gewenst!

• Hermi
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Na een probleem met de zending heeft men veel moeite gedaante dit terug recht te zetten

Beste Hermi,

Wat vervelend om te horen dat er iets is misgegaan met uw sample. Als het goed is heeft u inmiddels e-mailcontact gehad met mijn collega. Wij zullen vandaag een nieuw exemplaar naar u versturen. Houd ons even op de hoogte of dit wel aankomt deze keer. Voor nu een mooie dag gewenst.

• Warloch
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Zeer goede service en een flesje CBN olie gratis en de volgende dag al in huis.

Beste Warloch,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze service. Het cadeautje was ons plezier om te geven :). Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Wij wensen u nog een mooie dag!

• D. Reisner
    Geverifieerde klant van Wietolie.nl

Zoals alle voorgaande keren gemakkelijk bestellen en snel geleverd.

Beste heer/mevrouw Reisner,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over het bestelproces en onze snelle levering. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Graag tot ziens in onze webshop. Wij wensen u nog een fijne dag!